maandag 26 februari 2018

Keuzes maken

Hoi Allemaal.

De maand is (ruim) voorbij .Tijd om knopen door te hakken.

Er zijn de afgelopen maanden nog wat extra dingen gebeurt en op mijn pad gekomen die ook nog mee genomen moesten worden in de overwegingen.

-We krijgen begin maart een puppy. JOEPIE!!!!

Dus ik ga veel tijd aan zijn opvoeding besteden.
-Ik heb afscheid genomen van mijn oma :-( 
Ze is op haar 95 ste verjaardag overleden. Alles moet nog een plekje krijgen merk ik. En het zet je aan het denken.
-Ik heb gesolliciteerd naar een vrijwilligers baantje bij een heel leuk en creatief winkeltje hier in de buurt. En ben aangenomen dus zal daar ook regelmatig zijn.

Ik krijg het dus een stukje drukker de aankomende tijd. En daardoor zal er minder tijd zijn om te hobbyen.
Dus heb ik besloten een lange tijd te stoppen met het bloggen. Als ik het heel erg mis kan ik altijd weer beginnen.
Voor nu ga ik eerst mijn tijd besteden in de opvoeding van Waud.

Dank jullie wel voor het volgen van mijn blog, jullie bezoekjes en lieve reacties.
Ik zie jullie op jullie blogs.

Liefs Lonneke







7 opmerkingen:

  1. Hallo Lonneke,
    Wat een ontwikkelingen.
    Gecondoleerd met je oma!
    Het duurt vaak even voordat het een plaatsje heeft.Sterkte!
    Gefeliciteerd met je puppy Waud (wat een schatje), en je leuke baantje.
    Je bent in een rollercoaster terecht gekomen. Heel goed dat je pas op de plaats gaat maken. Zal je wel missen!
    Veel succes bij alles wat je doet,en ik hoop je weer te ontmoeten op het blog als de tijd er weer voor is.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo gaat het leven, helaas soms afscheid nemen van dierbaren, leuke dingen verwelkomen (schattige puppie!), keuzes (moeten) maken, ...
    Veel succes, en vast nog wel tot blogs in de toekomst!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het leven zit vol met verrassingen. Leuke en minder leuke. Afscheid nemen van dierbaren, een leuke puppy.... een toffe job. En dan moet je soms keuzes maken.
    Veel suc6 en we horen je vast en zeker nog wel.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Net je nog gevonden en nu Leers ik dat je gaat stoppen. Jammer maar begrijpelijk, er gaat toch veel tijd zitten in het opvoeden van een puppy. Maar een ontzettend leuk vooruitzicht en ook je vrijwilligerswerk. Uiteraard nog gecondoleerd met je oma, kan me voorstellen dat het nog moet indalen. Tot een volgende keer! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow !!! beautiful and so lovely,i really like your good idea so much.Thank for sharing.

    เว็บไซต์ดูหนัง

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ทดลองเล่น บา คา ร่า สูตรบาคาร่า ของพวกเรา เป็นค่าย pg slot เกมคาสิโน ออนไลน์ ที่สุดยอดในประเทศไทย ให้บริการ แบบคาสิโนสด ด้วยผู้เชี่ยวชาญ มีคณะทำงาน มืออาชีพ ดูแลท่าน ไม่มีสะดุด

    BeantwoordenVerwijderen
  7. pg joker slot ใหม่ล่าสุด มีความปลอดภัยและก็มั่นคงด้านเกมออนไลน์ด้วย pg slot ทุนหมุนเวียนจากในเครือข่าย PG ในทุกประเทศ ไม่ว่าจะเป็นสหราชอาณาจักรไหนก็เล่นได้

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke