zaterdag 25 november 2017

Sneeuw pret

Hoi allemaal

Vandaag weer een kerstkaartje. 
Ik ben er druk bezig met een inhaal slag .

Deze keer heb ik de sketch van Die sketch Tanten gebruikt als basis.


Dit weekend weinig knutsel tijd want we hebben veel dingen te doen . Gelukkig zijn het wel bijna allemaal leuke dingen.
 Straks even naar mijn oma. Ik ben benieuwd hoe het nu gaat met haar , Dan even de doppen voor het goede doel naar het inzamelpunt brengen en  daarna even langs mijn knutsel vriendinnetje spulletjes ophalen.

Ik wens jullie een fijn weekend en als je gaat knutselen veel plezier.
Liefs Lonneke

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
http://die-sketch-tanten-challenge.blogspot.nl/2017/11/38-vom-1511-141217.html
http://mariannedesignkreadivas.blogspot.nl/2017/11/challenge-40-alles-geht-mit-marianne.html

5 opmerkingen:

  1. Heel leuk kerstkaartje!
    Mooie sketch en schattig plaatje.
    Veel plezier bij de dingen die je gaat doen.
    Fijn weekend en lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaart.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wundervoll gemacht. Danke für die Teilnahme bei den Sketch-Tanten.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaaaaaaawwww, what an amazing creation?! Super cute image, pretty colours and awesome details. I love it!!!

    Thanks for playing along with our Sketch Aunts Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    *DT* Die Sketchtanten
    *DT* Die Traumfabrik
    *GDT* ITD’s Creative Playground
    Kleido’s BastelStüble
    Blog-owner Do-Al(l) Kreatives (#11 – The first Christmas preparations)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deine Karte ist wirklich zauberhaft und wunderschön.
    Wünsche dir einen schönen Start ins Adventswochenende
    Lg Anja

    Danke für deine Teilnahme bei den Sketch Tanten

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke