woensdag 15 november 2017

Kerst Kabouters

Hoi Allemaal.

De afgelopen weken ben ik s'avonds druk aan het haken geweest.
Lekker op de bank met de televisie op de achtergrond en haken maar.
Ik kwam op pintrest leuke kerst kabouters tegen. Helaas was het patroon niet in het Nederlands maar met de vertalingsknop er overheen heb ik hem toch uitgeprint.
De vertaling was uiteindelijk erg grappig. (moest de kabouters op vullen met vleermuis hihihi) Gelukkig kon ik zelf wel inschatten wat ik moest doen.
En de hoeveelheid steken was duidelijk dus ben ik lekker aan de slag gegaan.

Ze zijn erg leuk geworden. Ik heb er 6 gehaakt en ze hebben allemaal al een bestemming. Maar eerst mogen ze nog tot half december bij ons wonen.


Sorry beetje scheven foto.

Onder tussen ben ik in de avonden al weer met een nieuw kerst haak projectje begonnen.

Ik wens jullie een fijne dag.
Het is nu nog een beetje grijs buiten maar hopelijk knapt dat nog op. Dan hebben we beter knutsel licht.

Liefs Lonneke

1 opmerking:

  1. Supercute Lonneke. Leuk zo'n rij op een kastje/vensterbank ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke