woensdag 18 oktober 2017

Welkom thuis kanjer

Hoi Allemaal

Vandaag laat ik jullie geen kaart zien maar een ander projectje.

Mijn schoonmoeder stuurde mij gisteren een appje of ik zin en tijd had om een welkom thuis slinger te maken voor ons nichtje.
Ze is gisteren geopereerd en moet nu 6 weken in een gips broek.

Zin had ik wel maar ik ben behoorlijk druk deze week. Maar voor familie wil ik altijd tijd maken als het mogelijk is. Dus afgesproken dat ik in ieder geval de letters zou doen en dan zouden zij ze eventueel samen met mijn meiden versieren.
Gisteren meteen papier mee genomen naar de handwerk club om de letters over te trekken en te knippen. De meiden mochten mee omdat ze vakantie hadden. Ze hebben me geholpen en ook een paar letters geknipt.
S'avonds zou ik alle bingo prijzen voor de speeltuin gaan inpakken maar ik had uiteindelijk niet genoeg folie dus kon ik niet verder. Daardoor had ik wel mooi tijd om aan de slinger verder te werken dus ben daar lekker mee aan de slag gegaan.

Ik heb hem nu een heel eind af. De rest doen mijn schoonouders morgen.Dit is het resultaat.
Hopelijk mogen we hem snel ophangen.


Ik ga hier weer verder met alles klaar zetten. Vanmiddag hebben we de kinderbingo voor de speeltuin.
En we moeten straks met zijn alle alles gaan klaar zetten. We vinden het wel een beetje spannend en zijn benieuwd naar de opkomst.

Ik wens jullie een fijne dag.
Liefs Lonneke





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke