zondag 1 oktober 2017

Uitnodiging verjaardag

Hoi Allemaal

Vandaag laten Maartje en ik jullie haar uitnodiging voor haar verjaardag zien.

Het plaatje had ik laatst al een keer gekleurd. En nu zijn we er gisteren met ons proef exemplaar aan de slag  gegaan.
Maartje verveelde zich en was een kleine onweers wolk in huis . Dus heb ik gevraagd of ze me wou helpen en de achtergrond wou inkten. Dat wou ze wel.
Even uitgelegd hoe het werkte met de maan en toen is ze  heerlijk aan de slag gegaan.
Ondertussen heb ik het papier gesneden en de stempels erbij gezocht.

En moet je zien hoe mooi haar achtergrond geworden is. Dat heeft ze echt super gedaan .
En ze heeft er echt plezier in gehad. Dus ze wil mij wel vaker helpen.


Vandaag gaan we verder met de rest van de uitnodigingen en ook nadenken over de uitnodigingen van het kinderfeestje. 

Fijne dag vandaag.
Liefs Lonneke en Maartje

deze kaart doet mee aan de volgende challenge:

5 opmerkingen:

  1. Prachtige uitnodigingskaart Lonneke...Dat heeft Maartje wel heel mooi gedaan die achtergrond...echt een prachtig kaartje is het geworden
    Je mogen trots zijn op zo een samenwerking...

    groetjes en een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk!!! En wat een mooie achtergrond is het geworden.
    Dank je wel voor het meedoen bij onze challenge van Do All Kreatives!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super cute image and pretty colours.

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives (#10 – Halloween)
    *DT* Die Sketchtanten
    *DT* Die Traumfabrik

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This cat is absolutely cute! I love your project!

    Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck! Hope you will join us next month again.

    Hugs
    Alex
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#10 – Halloween}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge {#10 – Mushrooms}
    *DT* Craft Rocket Challenges
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart heb je samen met je dochter gemaakt Lonneke!
    Gezellig zo samen aan de knutsel.
    Leuk dat je meedoet bij Do-Al(l) Kreatives .
    Groetjes Marja Dt DAK

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke