vrijdag 13 oktober 2017

Joepie kerst

Hoi Allemaal

Vandaag laat ik jullie een kerstkaartje zien.

Hier voor heb ik een heel vrolijk konijn gebruikt dat volgens mij al veel zin in de kerst heeft hihihi.
Ik kwam een hele leuke sketch tegen op de Facebook pagina van Creatief met Craft sensations.
Deze heb ik als basis gebruikt.


Het was wel even puzzelen hoe ik de kaart moest aankleden.
De meeste mooie kerstkaarten die ik voorbij zie komen op de blogs van verschillende merken zijn uitgebreid gestyld. Dit vind ik erg mooi maar ik krijg het zelf niet voor elkaar.
Daarom heb ik elke keer het gevoel dat ik meer dingen moet verwerken op mijn kaart maar als ik dat probeer word het nooit naar wens. Dus dan word het toch een simpelere kaart.
Ik heb respect voor de kaarten makers onder ons die van die mooie uitgebreide gestylde kaarten maken.

Afgelopen woensdag heb ik dertien kerstmannen in elkaar gezet en ga een kijken wat voor een creaties ik daar mee kan gaan maken de aankomende dagen.

Ik wens jullie alvast een fijn weekend en geniet van het mooie weer.
Liefs Lonneke

Deze kaart doet mee aan de volgende challenge:
De challenge op de fb pagina van creatief met craft sensations

2 opmerkingen:

  1. Mooie kerstkaart en toch leuk al die variatie in stijlen! Als we allemaal hetzelfde zouden maken zou het best saai worden!
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een supermooie kerstkaart Lonneke!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke