vrijdag 29 september 2017

Kerstkaartje

Hoi Allemaal
Zo wat vliegt een week hard voorbij .
Geen kaarten gemaakt deze week maar ik had nog een leuke kerstkaart liggen die ik jullie nog kon laten zien :-)


We moeten nog steeds een beetje wennen aan ons nieuwe ritme maar we krijgen de draai steeds beter te pakken.
Ik had me voor genomen om s'avonds te knutselen als William aan het leren is maar dat is er nog niet van gekomen. Ik heb wel heerlijk op de bank zitten haken voor de televisie.

De zomerstop van het handwerkclubje is voorbij dus we zijn deze week weer gezellig bij elkaar gekomen. Heerlijk zo een keer per week bij kletsen en ondertussen creatief bezig zijn. Ik neem dan meestal een simpel haakwerkje mee waar ik niet bij hoef te tellen zodat ik lekker kan kletsen.

Ik heb net de kaartjes voor KreaDoe besteld. Ik ga gezellig een dagje met mijn moeder. We zijn er al denk ik 15 jaar niet meer geweest dus ik heb er zin in.

Dit weekend hebben we geen plannen dus daar gaan we lekker van genieten. Ik hoop ook nog wat te kunnen knutselen. Maar gezellige gezins tijd gaat voor :-)

Ik wens jullie een fijn weekend.
Liefs Lonneke




4 opmerkingen:

  1. Hallo Lonneke,
    Wat een leuke kerstkaart!
    Zo schattig die vogeltjes.
    Gelijk heb je gezinstijd is quality time.Geniet ervan!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart.
    Fijn weekend,
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kerstkaart!
    Geniet van het weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kerstkaart Lonneke...heel lief stempeltje erop en ook prachtig ingekleurd...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke