maandag 18 september 2017

Gorjuss

Hoi allemaal

Vandaag weer een kaartje voor jullie.
Ik ben vorige week ziek geweest en het weekend moest ik van alles doen/ inhalen voor mijn gevoel.
Ik heb het weekend dus niet geknutseld.
Maar de week daarvoor had ik een mooi kaartje gemaakt in gorjuss stijl wat ik jullie nog niet heb laten zien.  Dit is het.


Ik vind de gorjuss stijl goed gelukt. Het is niet de  (kleuren) stijl die ik normaal heb maar wel mooi vind om te zien. Dus het was een uitdaging voor mezelf.

Ik wens jullie een fijne week.
Groetjes Lonneke









4 opmerkingen:

  1. Een geslaagd kaartje, ook deze stijl gaat je goed af!
    Fijn dat je weer wat bent opgeknapt.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je weer wat opgeknapt bent. Het was ook wel weer om ziek te worden. Leuk om jezelf uit te dagen om iets in een stijl te maken buiten je comfortzone. Erg mooi geworden en Gorjuss is heel lief ingekleurd. Leuk die afwerking met sterren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kaartje Lon!!
    Prachtige combinatie van stempel en papier. super.

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtige kaart geworden Lonneke!
    Heb ook een paar van deze stempels en om een of andere reden worden ze maar niet gebruikt,dus mag ze van mezelf niet meer kopen dan zie ik er kaartjes mee denk ik leuk en liggen ze al weer in mijn mandje en thuis verdwijnen ze in de kast en komen er niet meer uit.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke