dinsdag 29 augustus 2017

Thee tijd

Hoi Allemaal

Van morgen verder met een kaartje gegaan wat er nog lag van een paar dagen geleden. Ik moest hem eerst afmaken van mezelf voor dat ik met mijn nieuwe mallen aan de slag ging.
Het is een kaart met een klein cadeautje geworden.


Van William heb ik een aantal nieuwe mallen uit de september collectie gekregen en deze zijn vrijdag binnen gekomen. En daar wil ik heel graag mee aan de slag.
 Nu kan ik een tijdje vooruit en ga ik mijn portemonnee heel goed verstoppen hihihi.

Dadelijk weer lekker verder knutselen.  Ik heb mezelf een dag vrij gegeven tot de kinderen thuis komen. Gisteren een deel van het huis gepoetst en s'avonds het afscheidsetentje van Williams werk gehad.
Dus vond dat het wel mocht :-)
Morgen word het weer beter weer om de rest van het huis te gaan poetsen.

Ik wens jullie een fijne dag en geniet nog even van het lekkere weer.
Liefs Lonneke

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
https://knutselsenkadootjes.blogspot.nl/2017/08/nieuwe-challenge-bij-knutsels-en.html?showComment=1504000097418#c1584869012724983098

6 opmerkingen:

  1. Hoi Lonneke, mij is het buiten een beetje té warm dus ik zit lekker binnen te bloggen en mag ik dus jouw leuke thee-kaart bewonderen. Ik vind dat je dit héél leuk hebt gemaakt en wat een geweldig idee om daar zo'n pocket te maken met een zakje thee. Mooie kleurtjes en mooie materialen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig thee kaartje!
    Fijn dat je tijd voor jezelf neemt soms hebben we dat nodig😊
    Leuk model easelkaart.
    Mooie materialen gebruikt. Wens je veel plezier met je nieuwe spulletjes.
    Fijne week verder, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof kaartje Lon! Erg mooi en heerlijk die thee erbij.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke theekaart heb je gemaakt...goed idee om er een pocket met een zakje thee erin te maken. Je moet ook af en toe tijd voor jezelf nemen anders komt het er toch niet van er is altijd wel wat te doen. Nog veel plezier met je nieuwe spulletjes.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Lonneke, wat een prachtige easelkaart heb je gemaakt. Leuk om dat zo te doen. Die sla ik wel op. Misschien lift ik je kaart een keer ;-))
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja, vrije tijd krijg je niet, je moet vrije tijd maken! Leuk zo'n kaart met een klein kadootje erin. Veel plezier met de prijs die je gewonnen hebt bij Knutsels en Kadootjes! Enne, het lukt mij altijd maar even mijn portemonnee te verstoppen... groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke