zaterdag 12 augustus 2017

JARIG mal gemaakt en terug van vakantie

Hoi Allemaal

Ik ben weer terug van vakantie.
Tijdens de vakantie heb ik vooral veel gehaakt omdat het vaak waaide en dus mijn knutsel spullen niet op tafel bleven liggen .
Maar helemaal niet geknutseld heb ik niet.
Ik kwam leuke foto's tegen van creaties met de nieuwe kerst mal van Dutch Doobadoo.
Deze vind ik erg leuk en komt nog op mijn "deze wil ik nog lijstje " te staan
Maar hij inspireerde mij ook voor een anderen tekst mal .
Deze ben ik gaan maken .William heeft me geholpen om de letters goed te krijgen en ik ben erg tevreden over het resultaat. ( Gemaakt met geo driehoek en potlood)
Vandaag ben ik ermee aan de knutsel gegaan en dit is het resultaat.





Deze vorm zal je nog vaak voorbij zien komen. En ik ben ook bezig met anderen teksten :-)

We hebben lekker twee weken gekampeerd in Voorst.
Daar heb ik mijn verjaardag ook klein gevierd. Maar wat ben ik verwend.
Veel knutselspullen gekregen en veel mooie kaarten van jullie.
Dank jullie wel daarvoor!! Wat een mooie creaties. Dat maakt mijn verjaardag wel compleet.
Mijn schoonouders hadden een deel van de post meegebracht naar de camping en de rest lag op me te Wachten toen ik thuis kwam.


We hebben nu nog een weekje vakantie met zijn viertjes. En de meiden gaan ook nog 3 dagen bij opa en oma logeren samen met hun nichtjes. Dus het word nog een leuke week. 
Ik heb weer  genoeg knutsel ideeën dus daar ga ik ook mee aan de slag.

Ik wens jullie een fijn weekend en tot later deze week. 
Dan komt de uitslag van de candy.

Liefs Lonneke

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/2017/08/anmacreatief-challenge-71-augustus-2017.html
http://friendship-challenge.blogspot.nl/2017/08/challenge-20-besondere-kartenform.html
http://mariannedesigndivas.blogspot.nl/2017/08/challenge-20-anything-goes-with-minimum.html
http://mariannedesignkreadivas.blogspot.nl/2017/08/challenge-37-alles-geht-mit-marianne.html


8 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk gedaan Lonneke....je moet je een beetje behelpen als je op vakantie bent.....maar het resultaat is erg mooi! Wat leuk dat je post hebt ontvangen op je vakantieadres.
    Groetjes en nog een fijne vakantieweek,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een werk maar een erg leuk resultaat. Heel mooi geworden.
    En nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo liebe Lonneke,
    eine ganz besondere Kartenform hast du gestaltet. Deine Karte gefällt mir sehr gut. Vielen Dank für die Teilnahme an der Friendship Challenge. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat knap gedaan met die letters en dan dat lieve beertje op de voorgrond...helemaal super!
    Dank je wel voor je deelname bij AnMaCreatief!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful creation and your little bear is so sweet
    Thanks for joining us at Friendship
    Hugs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een werk maar een erg leuk resultaat. Heel mooi geworden.
    En nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    BeantwoordenVerwijderen
  7. เลเซอร์หน้าใส เป็นอีกหนึ่งสิ่งใหม่ทางความสวยที่ช่วยฟื้นฟูผิวหนังที่แห้งกระด้าง บริเวณใบหน้าหมองคล้ำให้กลับมาผ่องใสมองเบิกบานใจ ผ่องใสภายในช่วงเวลาอันเร็วทันใจ นับว่าเป็นทางลัดความงดงามที่กำลังเป็นที่นิยมสูง ช่วยรับใช้ผิวให้ขาวกระจ่างขาวใส จากการลดลางเลือนริ้วรอยจุดด่างดำได้อย่างมีคุณภาพ

    เลเซอร์หน้าใส
    เลเซอร์ลดริ้วรอย
    เลเซอร์รอยสิว

    BeantwoordenVerwijderen
  8. As usual, great post. You keep amazing me with your content design and layout. And thanks for sharing this awesome piece. Also, check out now walmart Gift Card

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke