dinsdag 11 juli 2017

Mannen kaart

Hoi allemaal

Vandaag laat ik jullie een simpel maar toch leuk mannenkaartje zien.
Ik heb als basis de sketch van knutsel en kadootjes gebruikt.
En ik heb de nieuwe kims buddys mal van Marianne Design gebruikt.  Daar kan ik lekker mee variĆ«ren. Verder heb ik een stukje kurk als achtergrond gebruikt.



Op dit moment ben ik inspiratie loos en heb ik totaal geen zin om te knutselen. 
De afgelopen maanden is hier heel veel gaande en dat begint me nu behoorlijk op te breken.  Mijn hoofd zit te vol en daardoor loop ik vast.  We komen wel steeds een stapje verder bij ons doel dus het is het uiteindelijk wel waard. Het kost me alleen ontzettend veel energie. 
Daarom heb ik besloten om te stoppen bij als Design team member bij The Crazy Challeng.
Helaas veel eerder dan gepland. Maar als ik het doe wil ik het wel goed kunnen doen en niet half.
Dus dan moet je keuzes maken . Ik blijf wel proberen kaarten te maken op de hoop dat de inspiratie en zin terug komt.

Zo nu genoeg saaien en zeur mededelingen.
Volgende keer weer wat leuks.

Ik wens jullie een hele fijne knutsel week.
Liefs Lonneke.

Oja en vergeet niet mee te doen met mijn verjaardags candy .

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:

4 opmerkingen:

  1. Voor simpel is die heel leuk geworden!
    Dat mannetje is heel cool.
    Leuk dat je meedoet bij Jacqueline.
    Jammer, dat het je even tegenzit.
    Kop op, en zorg goed voor jezelf en je gezin, de rest komt wel weer.
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een hele mooie uitwerking van de sketch geworden. Leuk om met kurk te werken.
    Kiezen voor jezelf en goed zorgen. De rest komt vanzelf weer.
    In ieder geval bedankt dat je meedoet bij K&K. En hebben we je toch met de sketch een leuke kaart laten maken.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart Lonneke, leuk om kurk te gebruiken. Succes met keuzes maken, het is niet makkelijk om dit te doen, maar wat je schrijft, alles om uiteindelijk beter er uit komen. Bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart heb je gemaakt met de sketch.

    Bedankt voor je deelname aan de challenge van Knutsels&Kadootjes.

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke