vrijdag 7 juli 2017

Card & more #6

Hoi Allemaal

Vandaag laat ik jullie mijn  kaart zien voor de Card and More challenge die vandaag van start is gegaan.
De opdracht is maak een kaart met het zomers kleuren pallet. De kleuren staat op de fb pagina.

Ik heb er een leuke verjaardags kaart mee gemaakt voor mijn zwager die 40 werd deze week.
Hij vierde het niet maar een kaartje hoort er altijd bij. ( vind ik).





Ik wens jullie een fijne dag vandaag en alvast een fijn weekend.

Liefs Lonneke

Deze kaart doet mee aan de volgende challenge:

8 opmerkingen:

  1. Ha, ha, die varkentjes zijn leuk!
    Mooi model kaart.
    Vrolijke kaart voor je zwager, en ja een kaartje hoort erbij, vind ik ook!
    Fijn weekend en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk he de varkentjes....prachtig Lonneke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk en feestelijke card in a box...blijft een leuk modelletje.... grappig die feesrvarkentjes erop....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful gift box, love the piggies!!!
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a beautiful pop-up box card, I love the cheeky little pigs popping up.
    Thank you for joining us over at Scrapping4FunChallenges.
    Kelly (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love love your explosion card! Thanks for submitting with Scrapping 4 Fun Challenges. Vicki- DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is soooo cute!! My son would love this...he is all about pigs right now lol!
    Thank you for joining us as Scrapping4FunChallenges! Good luck, and hope to see you again for the next challenge!

    Carrie, DT
    dearzae.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey?
    Beautiful work, wonderful colors, and digi sensational.
    Thank you for taking the challenge on Scrapping4funChallenge
    Agnieszka DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke