vrijdag 12 mei 2017

Tussen door projectje

Hoi Allemaal

Vandaag even geen kaartje maar 2 rammellaars.

Een vriendin van het handwerkclubje waar ik sinds kort bij zit had nog twee haakpakketjes liggen die nog afgemaakt moesten worden.
En omdat ik het heerlijk ontspannen vind om s'avonds op de bank te haken heb ik aan geboden om ze voor haar in elkaar te zetten.
Ik heb de afgelopen nachten slecht geslapen en heb daarom even wat meer rust ingebouwd en ben ik regelmatig even lekker op de bank gaan zitten om te haken.

En dit zijn ze geworden

wat een lieverds zij het geworden.
Ze is laatst oma geworden van 3 jongens. Dus ik denk dat ze een goede bestemming krijgen en dat ik binnenkort nog een pakketje mee krijg hihihi.

Mijn man is vrij vandaag. Dus straks even ergens samen een broodje eten en fijn even bij kletsen. Het was weer een drukke en rommelige week.
Daarna weer aan de slag met het tweede Moederdag cadeautje. De eerste is al af en met mijn schoonmoeder mee naar hun vakantie adres.
Zondag zal ik ze hier laten zien.

Ik wens jullie alvast een fijn weekend
Liefs Lonneke

2 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze lief! Lijkt me heerlijk dat haken, kun je tenminste lekker op de bank doen hihihi! Helaas is haken niet aan mij besteed, geprobeerd maar het werd niets, ik blijf maar bij mijn papieren hobby!

    Fijne dag vandaag.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke rammelaars!
    Je vriendin boft met je :)
    Ze zijn heel schattig.
    Veel plezier met je samen, en een fijn weekend!
    Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke