woensdag 12 april 2017

Kaart met Washi -tape 2

Hoi Allemaal

Vandaag laat ik jullie nog een kaart met Washi tape zien.
Voor deze kaart heb ik een aantal van mijn favoriete tapejes gebruikt.
Hij is weer simpel maar fleurig geworden.


Ik ben ondertussen nog druk met mijn inhaal slag bezig. Ik heb ondertussen 3 halve kaarten liggen en nog een aantal ideeën in mijn hoofd.
Om te zorgen dat ik niet weer te laat met plaatsen ben zoals laats met een van mijn mooiste kaarten .Heb ik gisteren even een overzicht gemaakt van alle lopende challenges. Hoe houden jullie het dat bij? want ik zie soms door alle challenges het bos niet meer hihihi.

Ik wens jullie een fijne dag.
Lieve groetjes Lonneke

Deze kaart doet mee met de volgende challenges:
http://knutselsenkadootjes.blogspot.nl/2017/03/nieuwe-challenge-bij-knutsels-en.html
http://mytimetocraftchallenge.blogspot.nl/2017/04/challenge-343-no-designer-papers.html

2 opmerkingen:

  1. Hallo Lonneke,
    Prachtige kaart!
    Inderdaad leuk washi tape. Ik snap dat het je favorieten zijn.Lekker vrolijk!
    Ik heb ook moeite om de challenges bij te houden en ben dan ook te laat. 😢 Heb er nog geen systeem voor.Moet er nog iets voor verzinnen.😊
    Fijne dag.Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Lonneke, lekker vrolijke tapejes heb je gebruikt. Bedankt voor je deelname bij K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke