maandag 10 april 2017

Een kaart met Washi-tape


Hoi Allemaal

Afgelopen week zijn de dagen voorbij gevlogen en ben ik niet meer aan hobbyen toe gekomen.
Vanmorgen ben ik al vroeg als een wervelwind begonnen met poetsen en toen ik alles klaar had ben ik meteen door naar mijn hobbykamer gelopen om aan de slag te gaan
Op het blog van Knutsel en Kadootjes stond de uitdaging " Maak een kaart met Washi tape "
En laat ik nou net een laatje vol met tape hebben hihihi. Dus ben ik er mee aan de slag gegaan.
En dit is het eindresultaat.

Ondanks de rustige achtergrond vind ik hem erg gezellig geworden . Wat vinden jullie?

Ik ga weer terug naar mijn hobbykamer en aan een volgende kaart te beginnen. Zodat er hier weer een beetje regelmaat op het blog komt.

Ik wens jullie een fijne dag.
Lieve groetjes Lonneke



Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
http://knutselsenkadootjes.blogspot.nl/2017/03/nieuwe-challenge-bij-knutsels-en.html
http://mytimetocraftchallenge.blogspot.nl/2017/04/challenge-343-no-designer-papers.html

6 opmerkingen:

  1. Hallo Lonneke.
    Wat een leuk kaartje!
    Heel leuk hoe je de washi tape in de hoeken verwerkt hebt.
    Het geheel past heel goed bij elkaar.Stempel mooi ingekleurd. Geniet van je knutsel moment.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal geslaagd dit kaartje!!!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoe je de washi tape hebt gebruikt op je kaart. Past helemaal bij het afdrukje! Lief die twee vlindertjes erbij, maakt de kaart helemaal af.

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh Lonneke dit heb je heel leuk gedaan vind ik. Het is echt een mooie vrolijke kaart geworden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is inderdaad heel erg leuk! Zo'n rustige achtergrond is prima, komt alles heel mooi uit!
    Dank je voor het meedoen bij ons van K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stunning card. Thank you for playing along at My Time to Craft
    ~DT Deb x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke