zondag 5 maart 2017

Gehaakte sjaal

Hoi Allemaal

Er zijn vier nieuwe volgers bij gekomen . Nancy , Diny. Angelique en Ellen leuk dat jullie mij ook zijn gaan volgen. Ik heb nu 20 volgers en ben heel blij met al jullie bezoekjes en reacties.

Zoals ik al eerder hier schreef was ik bezig met het haken van een sjaal maar had ik niet genoeg garen meer. Dit probleem hebben we opgelost. En ik ben er verder  mee gegaan . Ik heb onderaan in overleg met Maartje een andere restje lichtblauw gebruikt. En voor de afwerking heeft ze een mooie bolletje blauw garen bij de wol winkel uitgezocht. En nu is hij helemaal klaar en naar haar smaak. Hij staat haar erg leuk.
Dit is het eind resultaat geworden.


Er ligt al weer garen klaar voor nieuwe haak projecten. Ik vind het heerlijk om tussen het kaarten maken door te haken.  Er gaat ook altijd wat haak garen mee op vakanties.

Ik wens jullie een fijne week . 
Liefs Lonneke


P.s Met deze kaart sta ik in de top 3 van The Crazy Challenge .



4 opmerkingen:

  1. Hallo Lonneke,
    Mooie sjaal heb je gemaakt en heel goed gelukt de oplossing:)
    Mooie kleurtjes.
    Gefeliciteerd met je top 3 plaatsje.Prachtige kaart!
    Ook fijne week toegewenst, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie sjaal in leuke kleuren. En gefeliciteerd met je winnende kaart, altijd leuk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. toffe sjaal in deze kleurtjes!
    Leuk om in de top 3 te staan met een kaartje! Proficiat!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je gehaakte sjaal is schitterend geworden Lonneke...mooi opgelost met bijpassende kleurtjes wol

    en gefeliciteerd met je winnende kaartjes...super leuk voor je....geniet ervan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke