zondag 15 januari 2017

Een jaartje ouder

Hoi Allemaal.

Door de drukte en missende inspiratie nu pas weer een kaartje van mij.
Ik heb tussendoor wel wat zitten spelen met handletteren. Boodschappen lijstje en kleine tekstjes. Maar nog zeker niet met het gewenste resultaat.
En ik heb post gemaakt voor de snail mail groep waar ik bij zit.

Maar kaarten maken lukte me niet deze week tot vandaag.
Ik heb vandaag zitten spelen met wat onverwachtse materialen namelijk met dia raampjes en nagellak.
Dit heb ik al eens eerder gedaan voor een snail mail en dat gaf een erg leuk effect.
Nu kwam ik de raampjes weer tegen in mijn knutsel la gisteren . En kreeg ik het idee voor deze kaart.


Op de foto ziet het bovenste raampje er een beetje rommelig uit maar dat komt door de weerspiegeling van het licht in combinatie met de glitter lak. In het echt ziet hij er mooi uit.

Ik vind het een erg vrolijke kaart geworden met het leuke stippen papier wat helaas bijna op is Snif Snif.
Alleen het papier al is genoeg om een vrolijke kaart te krijgen.

De aankomende week ga ik weer eens even kijken welke leuke challenges er lopen om aan mee te doen .
En hoop ik wat meer aan knutselen toe te komen. 
Dus hopelijk tot gauw. Ik wens jullie alvast een fijne week.

Liefs Lonneke
Ps als je nog  inspiratie over hebt mag je wel wat hier naar toe sturen hihihi


Dit kaartje doet mee aan de volgende challenge:

4 opmerkingen:

  1. Hallo Lonneke,
    leuke kaart hoor!
    Nagellak had ik nog niet eerder gehoord. Best leuk!
    Ja, soms heb je van die lievelings materialen en dan balen dat ze bijna op zijn. Ik ken dat!
    Als ik inspiratie nodig heb vraag ik mijn man altijd. Ik vraag dan wat voor soort kaart, en met welke kleuren.Zo ga ik dan denken en maak toch weer wat leuks. Los van de Challenges zeg maar.
    Misschien heb je hier iets aan!En natuurlijk Pinterest.
    Fijne dag en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card, love the frames
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://Scrapping4funChallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This card is lovely and perfect for our challenge! Beautiful. Thanks so much for joining us at Scrapping 4 Fun Challenges. Hugs Agnieszka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card you made :-))
    Thanks for playing with us at Scrapping4Fun. Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke