donderdag 26 januari 2017

Alvast een beetje lente

Hoi Allemaal

Vandaag een vrolijk en kleurrijk lente kaartje voor jullie.
Het was de afgelopen dagen zo grauw buiten dus was het wel leuk om hier mee bezig te zijn.
Ik heb de sketch van creative sketch girls hiervoor gebruikt.



Vanaf vandaag heb ik even 2 weken wat minder tijd om te hobbyen .
Maar ik heb nog 1 kaart voor jullie klaar liggen en ik moet nog steeds aan de slag voor mijn man zijn verjaardag als hij klaar is laat ik hem hier ook zien.
Verder ik heb wat basis knutsel spullen in mijn tas gestopt voor in de pauze. Dus wie weet maak ik toch nog wat leuks tussen door.

Ik wens jullie een fijne dag vandaag
Liefs Lonneke



Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:

http://scrapping4funchallenges.blogspot.nl/2017/01/challenge-82-spots-and-dots.html
http://creativesketchygirls.blogspot.nl/2017/01/challenge-8.html

8 opmerkingen:

  1. Jaaaa hier worden we vrolijk van! Heerlijk die frisse vrolijke kleuren, laat de lente maar komen!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi en lenteachtig kaartje Lonneke...daar wordt ik nou gewoon heel vrolijk van
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, daar word je vrolijk van!
    Mooi kaartje.
    Leuk ingekleurd stempeltje.
    Succes de komende 2 weken.Je bent druk zo te horen. Niet vergeten af en toe te ontspannen!
    Fijne dag en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely card, love the spring colours and the lovely paper
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. super lief kaartje
    mooie kleuren
    bedankt voor het meedoen aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge blog creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This card is lovely and perfect for our challenge! Sweet image and colors. Thanks so much for joining us at Scrapping 4 Fun Challenges. Hugs Agnieszka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. WoW, what a beautiful card :-)) I like your colouring and sweet image.
    Thanks for sharing at Scrapping4Fun. Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooie fleurige kaart!
    Bedankt dat je meedeed aan onze challenge!
    Nancy
    DT CSG

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke