donderdag 8 december 2016

Kerstkaartjes

Hoi allemaal.
Dinsdag en woensdag ben ik druk bezig geweest voor de Secret Santa ronden van de Snail mail groep waar ik lid van ben. Ik had me opgegeven om 5 kaartjes te versturen . En daar heb ik deze simpele kaartjes voor gemaakt.

Allemaal het zelfde maar met toch een beetje variatie.
Ik heb ze in versierde enveloppen verstuurd



En ik heb er als extraatje . Lekkere winterthee een kerstversiering en kerst stempeltje bij gedaan.
Ik ontvang de aankomende weken zelf ook 5 kerstkaarten van Secret Santa. dus ik heb een blije brievenbus de aankomende weken. Een kerstkaartje hoort er toch echt wel bij.

Nu ga ik weer verder met de kerstkaarten voor mijn familie. Hoever zijn jullie met je kerstkaarten? en wanneer beginnen jullie met het maken?

Liefs Lonneke






1 opmerking:

  1. Heel leuk deze kerstkaartjes Lonneke...en ook nog zo een mooie envelop erbij...PRACHTIG!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke