dinsdag 27 december 2016

Creatieve Daisy

Hoi Allemaal

Ik heb de afgelopen week erg weinig geknutseld door alle gezellige dagen. En om eerlijk te bekennen ik heb ook erg weinig inspiratie . De afgelopen week ben ik onverwachts ontzettend verwend  en heb ik leuke nieuwe knutselspullen en stiften gekregen. Ik kan dus weer flink vooruit nu  alleen de inspiratie nog vinden.

Ik ben wel aan het werk geweest met een one layered kaart .
Dit was de uitdaging van het knutsel en kadootjes challenge blog. En een uitdaging dat was het zeker.
Ik werk altijd met meerderen lagen dus het was even puzzelen hoe ik het ging aanpakken.
Het idee begon langzaam te ontstaan in mijn hoofd maar toen moest ik het nog om zetten op papier.
Dit is niet helemaal gelukt zo als gehoopt. In mijn hoofd was hij toch echt mooier en beter.



Maar ik heb er wel veel van geleerd en ga nog oefenen op mijn technieken.
Het stempelen heb ik toch nog niet echt onder de knie maar ik las dat er wat handige tooltjes op de markt komen die me daar bij kunnen helpen. Deze gaan dus op mijn "dit wil ik nog aanschaffen /voor sparen lijstje."

Vanavond of morgen ga ik aan de slag met een cadeaudoosje. Mijn dochter heeft donderdag een kinderfeestje en het cadeautje moet nog ingepakt worden. Dus hadden we bedacht dat ik er een doosje voor ga maken. Het resultaat laat ik jullie hier later deze week zien.

Lieve groetjes Lonneke

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
http://knutselsenkadootjes.blogspot.nl/2016/12/een-nieuwe-challenge-bij-knutsels-en.html
http://mariannedesignkreadivas.blogspot.nl/2016/12/challenge-29-alles-geht-mit-marianne.html
http://sweetstamperschallenge.blogspot.nl/2016/12/challenge-2_10.html
http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/2016/12/anmacreatief-challenge-63-december-2016.html
http://mariannedesigndivas.blogspot.nl/2016/12/challenge-12-anything-goes-with-minimum.html


11 opmerkingen:

  1. Beautiful and cute card, i love it.
    Thank you for joining ua at the Sweet Stampers and i hope to see you again.
    Hugs
    Kuni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk dit kaartje Lonneke....lekker met inktvlekjes aan het knoeien geweest... hahaha...een mooi en kleurrijk geheel is het geworden...

    liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem heel geslaagd hoor. Wat een leuk idee om mallen te gebruiken voor het sjabloneren.
    Het is vrolijke kaart met verschillende technieken.
    Superleuk dat je meedoet bij onze challenge!
    Monique
    DT Knutsels en Kadootjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hij is leuk geworden hoor lonneke!
    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart heb je gemaakt! Gezellig dat je meedoet bij Anmacreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart heb je gemaakt! Gezellig dat je meedoet bij Anmacreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een lekker kleurrijk en spetterend Daisy kaartje zou ik zeggen, groetjes Blankina MDD

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lonneke, ik vind je kaartje erg leuk! Heel goed gelukt ook! Misschien is je inspiratie hier wel weer van teruggekomen.
    Dank je wel voor het meedoen aan onze one-layered challenge.
    Groetjes,
    GerJanne
    (DT Knutsels en Kadootjes)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Niet te streng zijn voor jezelf Lonneke, ik vind het een heel leuk kaartje geworden. Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ganz ganz zauberhaft. Großartig gemacht. Vielen Dank für die Teilnahme bei den Sweet Stampers.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a lovely cute little girl... Thank you for playing with us at Marianne Design Kreadivas Challenge. Hugs Alma

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke