vrijdag 4 november 2016

Welkom Baby

Hoi allemaal

Vandaag heb ik twee stoere, lieve en simpele babykaartjes gemaakt met de beestjes. Ik had even zin in wat anders. Er worden niet veel baby's verwacht in mijn omgeving dus hoef ik niet vaak een babykaartje te maken maar het is zo´ n leuk thema om mee te werken dus toch lekker mee aan de slag gegaan.
En het is altijd handig om een voorraad kaartjes in huis te hebben.



Het konijntje is van Marianne design en de muis is bedacht door Rimmie van 100% handmade bij Rimmie.
Ze zijn erg leuk en zeer geschikt voor het maken van babykaartjes.

Ik wens jullie een fijn weekend  met veel knutsel inspiratie.
Groetjes Lonneke




Deze kaart doet mee aan de volgende challenge
http://scrapcardschallengeblog.blogspot.nl/2016/10/scrp-cards-challenge-90.html

3 opmerkingen:

  1. heel erg lief die kaartjes!! Super schattig met die beestje erop.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lonneke,
    Wat gezellig dat je mee doet met de challenge van Scr@p-Cards! En ja babykaartjes zijn enig om te maken! De egel omtoveren tot muis, was een helle toffe vondst van Rimmie hè! Heel leuk vind ik de sterretjes op het jute strookje en je kaartjes zijn hartstikke leuk en de dots goed zichtbaar! Ik ga je blog volgen hoor en veel plezier met je blog! Groetjes van Gerie en DT SCC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Lonneke,
    wat heb je 2 prachtige Babykaartjes gemaakt ... vind ze super gaaf gemaakt
    Dankjewel voor je deelname aan de challenge op het Scrap-cards blog
    liefs DT-Martine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke