donderdag 10 november 2016

O Denneboom

Hoi allemaal

Gisteravond nog even lekker zitten hobbyen aan een CAS kerst kaart ( Clean And Simple).
Dit was de challenge van Hobby Vision en ondanks dat ik van wat rustigere kerstkaarten hou vond ik hem wel moeilijk om te maken. Er stonden ook zo mooie voorbeeld kaarten op het blog dat ik het lastig vond om daar aan te voldoen.
Verder ben ik nog helemaal niet bezig en in de stemming voor de feestdagen. Het lijkt nog heel ver weg maar is al best dicht bij. Dus zal ik binnenkort een inhaalslag moeten maken met mijn kerst kaarten.
Zij jullie al in de kerst stemming ? En wat zijn jullie lievelingskleuren voor kerst?

Dit is is het resultaat van gisteravond geworden. Best CAS toch?


Vandaag heb ik een hobby dag voor mezelf ingeplant en ga ik aan de slag voor met de verjaardagskaart voor mijn schoonmoeder. En nog wat anderen dingen hoop ik. Het resultaat zien jullie nog wel verschijnen.
Ik wens jullie een fijne dag ondanks het somberen weer. Wel heerlijk knutsel weer .

Liefs Lonneke

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/2016/10/hobbyvision-challenge-55-cas-kerstkaart.html



1 opmerking:

  1. Heel mooi kaartje Lonneke. Lekker in de traditionele kerstkleuren! heel leuk. Glitters op de boom maken de boom compleet.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke