dinsdag 22 november 2016

Merry Christmas

Hoi Allemaal.

Vandaag een simpel maar oooh zo schattig kerstkaartje gemaakt. Vind ik zelf hihihi.
Ik heb hiervoor de sketch van Match the sketch gebruikt.
De witte achtergrond heb ik zelf met rode sneeuwvlokken bestempeld zodat deze moot paste bij de rest van het papier.
Ik ben dol op sneeuwvlokken dat hoort voor mij echt bij winterse kaarten.

Ik lig nog gigantisch achter met het maken van kerstkaarten.
Want ik heb me ook voor vijf kaarten bij mijn snail mail groep aangemeld. Dit is de eerste hiervoor.
Je zult dus de aankomende tijd regelmatig kerstkaarten voorbij zien komen.



Ik ga hier weer verder met pepernoten bakken en eten koken want vandaag eten we vroeg omdat de meiden moeten sporten.

Ik wens jullie een fijne week. 
En tot later

Deze kaart doet mee met de volgende challege

3 opmerkingen:

  1. Hallo,
    Vielen Dank für Deine Teilnahme bei Match the Sketch.
    Eine sehr schöne Karte hast Du bei unserer Challenge eingereicht.
    Liebe Grüße aus "Sabines-Kreativecke"

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is super leuk! Mooie kleurtjes.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deine Karte gefällt mir, da hast du den Sketch schön umgesetzt! Vielen Dank für deine Teilnahme bei Match-the-Sketch und viel Glück bei der Challenge! Liebe Grüße, Fanny

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke