zondag 30 oktober 2016

Marianne Design challenge 163

Hoi Allemaal.

Leuk dat jullie weer op mijn blog komen kijken. En dank jullie wel voor jullie lieve en leuke reacties.
Ik lees ze allemaal.

Vandaag hier een lekkere relaxte zondag.
Gisteren hebben we de verjaardag van mijn dochter gevierd. Ze is vanmorgen meteen begonnen met het verder bouwen aan haar Lego die ze gisteren van opa en oma gekregen heeft. Mijn anderen dochter is heerlijk haar eigen ding aan het doen en is van alles aan het bedenken en aan het maken. Dus we zitten weer gezellig met zijn 3e aan de eettafel. Waarop weer een bom onploft lijkt hihihi

Ik ben vanmorgen ook heerlijk aan de slag gegaan met de challenge van Marianne Design.
De opdracht was een drieluik maken. Hier heb een mal van dutch doobadoo voor gebruikt.
Daarna ben ik met de nieuwe sinterklaas mallen en stempels van marianne Design aan de slag gegaan.  Toen ik de serie zag had ik al meteen een berg ideeën vooral om  ze te gebruiken bij de sinterklaas foto's van mijn kinderen.
Maar nu kwam ik op de facebook pagina van Marianne design een foto tegen van hoe ze met de kerstmannen mal meerderen poppetjes hebben gemaakt zoals bijvoorbeeld een sinterklaas.
Deze vond ik leuk om uit te proberen dus ben  ik er mee aan de slag gegaan.Hij is erg leuk geworden.
Het achtergrond papier lag nog tussen mijn papier voorraad. Maar ik ben nog opzoek naar meer papier in jutte stijl of echt jutte. Iemand van jullie tips????

Het is nog een beetje vroeg  maar het is ondertussen een echte sinterklaas kaart geworden.

















Ik wens jullie een fijne dag en ben benieuwd wat jullie van mijn drieluik vinden.

Groetjes Lonneke



Deze kaart doet mee aan de volgende Challenge:
http://mariannedesign.blogspot.nl/2016/10/challenge-163.html

Gebruikte materialen :
3 Luik: Dutch Doobadoo shape art Ticket A5
Mallen: Kerstman  (COL1391) , Boom  (LR0203) Mijter, staf en chocolade letter (LR0446)
Stempels (CS 0982)





6 opmerkingen:

  1. Super leuke 3-luik Lonneke.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi is je drieluik met een echte sinterklaas compleet met staf en mijter leuk hoor.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig drieluikje heb je voor Sinterklaas gemaakt! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je Sinterklaas is goed gelukt, leuk kaartje.

    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf een drieluik met Sinterklaas!!!
    Heel leuk Lonneke.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Ik vind het fijn als je een berichtje achterlaat en lees ze allemaal met veel plezier.
Liefs Lonneke